Kako će izgledati događanja nakon COVID-19?

Što li nam donosi budućnosti?

Što li nam donosi budućnosti? To ne možemo znati, no možemo predvidjeti. COVID-19 svakako nitko nije planirao u svome poslovnom planu. Sad kada smo svi već osjetili neke posljedice virusa u svome poslovanju, polako se nadzire svjetlo na kraju tunela.

Polako mjere postaju blaže, radi se na cjepivima i jasno je da se lockdown, koji se dogodio, ne smije ponoviti za dobrobit gospodarstva.

No, što će biti kada sve završi? Kako će to izgledati događanja?

Budući da su masovna okupljanja jedno od dokazanih načina širenja bilo koje bolesti, mnogi će ljudi biti sumnjičavi oko skorog pohađanja konferencija. Stoga su manji događaji s manjom publikom neposredna budućnost industrije.

Evo nekoliko značajnih promjena u budućnosti događanja nakon pandemije koronavirusa:

SOCIJALNO DISTANCIRANJE

Za industriju čija je glavna karakteristika ljudska interakcija, vrijeme nakon COVID-19 će biti izazovno. Organizatori će morati rezervirati puno veće prostore nego što je to potrebno za određeni broj ljudi. To će utjecati na izgled događanja i postave dvorana. Pretpostavljamo da će složeni U izgled dvorane biti najpopularniji jer će omogućiti najveću udaljenost, a potaknut će interakciju među sudionicima.

REGISTRACIJA NA ULAZU ZA DOGAĐANJE

Znate kako se stvaraju gužve prilikom registracija za događanja. Organizatori će morati voditi računa da se upravo to ne dogodi. Morat će se upozoravati na socijalni razmak prilikom registracije i morat će se smanjiti bilo kakav fizički kontakt. Rješenje ove poteškoće može se pronaći u digitalnoj registraciji ( npr. očitavanje koda na ulaznicama) ili online registraciji.

POSLUŽIVANJE HRANE

Svi na događanjima volimo pauze za kavu i ručak 😉 . No, i tu će se vjerojatno neke stvari promijeniti. Nažalost, samoposluživanje više neće biti moguće jer je to najveći rizik od zaraze virusom. Rješenje je u pauzama posluženim od strane osoblja, te u jednokratnom posuđu (najčešće su korištene šalice za kavu). Ovo donosi porast troškova događanja na koje ćemo svi morati biti spremni.

SOCIJALNE AKTIVNOSTI

Na događanjima svi volimo umrežavanja (networking). Nakon COVID-19, mogla bi i umrežavanja biti drugačija. Kako će se paziti na socijalno distanciranje, organizatori će morati biti kreativni kako da omoguće ovu aktivnost.

MOBILNE APLIKACIJE I SOCIJALNI MEDIJI

Govoreći o kreativnosti, aplikacije i socijalni mediji mogu biti od pomoći. Npr. kako će se izbjegavati korištenje i dijeljenje mikrofona prilikom postavljanja pitanja; zašto u tu svrhu ne iskoristiti postavljanje pitanja putem socijalnih medija?

PRANJE RUKU I DEZINFEKCIJA PROSTORA

Ovo će biti jedna od najvažnijih stavki svakog događanja. Sudionicima će morati biti omogućeno dovoljno sredstava za pranje i dezinfekciju ruku, a dvorane će se morati dezinficirati učestalije nego inače. I ovdje ima prostora za kreativnost! Možete svoje sudionike podsjećati na pranje ruku putem aplikacija.

TRIJAŽA

Organizatori događanja možda će morati ponuditi trijažu ili sobu za izolaciju osoblja ili gostiju koji se razbole tijekom događanja.

Ako pogođeni polaznik ne može odmah otići, organizatori bi trebali kontaktirati lokalnu bolnicu. Prilikom planiranja događanja, također je bitno imati plan zbrinjavanja ranjive populacije.

HIBRIDNA I VIRTUALNA DOGAĐANJA ĆE DOŽIVJETI SVOJU POPULARNOST

Zbog eventualnog nedostatka cjepiva i straha od ponovnog izbijanja pandemije, mnogi će se okrenuti hibridnim i virtualnim događanjima. Iako su to ‘online’ događanja, i dalje će biti važno da fizičko mjesto održavanja tog događanja bude adekvatno i sigurno.

Tijekom i nakon COVID-19 organizacija događanja će biti pravi izazov. No, neće biti nerješiv! Bitno je samo da uz sve potrebne mjere koje će se morati provoditi radi ljudske sigurnosti, uključiti i malo kreativnosti i vaše događanje i dalje može biti uspješno i zapamćeno.

 

(Izvor: www.congrex.com )

ORGANIZIRATE EVENT?

Pošaljite nam upit!
Website
Grad
U skladu sa Općom odredbom o zaštiti osobnih podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) molimo Vašu suglasnost za obradu Vaših osobnih podataka.


Vaši osobni podaci bit će zaštićeni sukladno Odredbi, a ukoliko želite znati više o načinu kako postupamo s Vašim podacima, pročitajte našu Politiku privatnosti
Kongresni centar FORUM Zagreb
RORAIMA 5 d.o.o.
za usluge i turistička agencija
OIB 31324250496 / MB 2743396
ID HR-B-01-31324250496
Radnička cesta 50 - centar Green Gold
10000 Zagreb
Tel: +385 1 286-7777
Fax: +385 1 286-7770
Pratite nas i na:

Kontaktirajte nas

perm_identity
email
mode_edit
Website
Grad

Kongresni centar FORUM Zagreb
Na vrh