Koja pitanja postaviti pri odabiru prostora?

Želite organizirati događanje, no nemate baš iskustva u tome i puni ste pitanja? Možda vam mi možemo pomoći!

Pitanja-pri-odabiru-prostoraPrvo sve kreće od prostora, pa smo sukladno iskustvu i dugogodišnjom suradnjom s mnogim stručnjacima za planiranje događanja, te prikupljenih informacija s portala eventmanagerblog.com, došli do onih najbitnijih pitanja kada je riječ o odabiru prostora događanja.

Koji su datumi slobodni?

U početnim fazama planiranja imat ćete predodžbu o mjesecu ili vremenu u godini kada želite da se događanje dogodi. Ovisno o tome koliko unaprijed planirate i koje je godišnje doba, možda imate ograničen izbor. Najbolje pravilo je nazvati iznajmljivača prostora što je to ranije moguće, pogotovo ako svoje događanje planirate oko određenih praznika i blagdana. U suprotnom, možda ćete morati biti spremni da ćete morati razmisliti o promjeni datuma svog događanja. Tu se ne mora raditi o jednom danu, dapače, često se zna raditi o jednom cijelom tjednu. Imajte to na umu.

Koliko ljudi prostor može primiti?

Bilo da planirate veliku zabavu ili malo okupljanje, važno je znati koliki prostor, tj. koliko osoba taj prostor može primiti. Ovo će pitanje također otvoriti raspravu za dodatne sobe ili dvorane.  Forum Zagreb ima u ponudi dvorane raznih veličina i mogućnosti. Zavisno o Vašim potrebama, na raspolaganju Vam je više od 9 dvorana.

Koliko košta najam prostora?

Postoji li popust za događaje na određene dane i je li možda cijena veća ako se radi o večernjim satima događanja ili o inače neradnim danima?

Važno je da tijekom procesa planiranja uvijek budete svjesni svog proračuna, da postavljate ova pitanja unaprijed kako biste mogli pravilno planirati. Odgovor na ova pitanja također će vam dati korisne informacije za pregovaranje, jer je moguće da će vam iznajmljivač prostora ponuditi popuste, kompenzacije i slične kombinacije.

Što u slučaju otkazivanja?

Otkazivanje događanja nije nemoguće, događa se i najboljima. Zato u tom slučaju morate biti upućeni što će se dogoditi s Vašim predujmom ili uplatom prostora – postoji li povrat novca i u kojem je to postotku?

Postoji li eventualni plan (za vanjski prostor)?

Ako odaberete lijepo otvoreno mjesto, obavezno pitajte što se događa u slučaju lošeg vremena. Mnogi iznajmljivači vanjskih prostora vjerojatno imaju i alternativu ako se dogodi loše vrijeme. Ako želite igrati na sigurno, svakako je preporuka natkriveni ili zatvoreni prostor.

Kongresni centar FORUM Zagreb smješten je u ekonomskom i gospodarskom srcu Zagreba, poslovnom centru Green Gold. Na više od 1,560 m2 moderno uređenog prostora, s 9 višenamjenskih i dimenzijski prilagodljivih kongresnih dvorana opremljenih vrhunskom tehnologijom, uz kvalitetnu i individualiziranu podršku našeg tima od planiranja do realizacije – FORUM Zagreb je najbolji izbor za organizaciju poslovnih i društvenih događanja.

Cilj nam je zadovoljiti potrebe klijenta pružajući kvalitetan, brz i učinkovit odgovor i uslugu u svakom trenutku. FORUM Zagreb je produžena ruka vašega ureda kao i vaš stručni savjetnik za organiziranje različitih događanja, seminara, poslovnih radionica, tečajeva, studija za istraživanje tržišta, promocija novih proizvoda, video konferencija te različitih poslovnih i društvenih primanja.

Ako vam je potreban prostor za događanje, slobodno nam se obratite za više informacija!

Kongresni centar FORUM Zagreb
RORAIMA 5 d.o.o.
za usluge i turistička agencija
OIB 31324250496 / MB 2743396
ID HR-B-01-31324250496
Radnička cesta 50 - centar Green Gold
10000 Zagreb
Tel: +385 1 286-7777
Fax: +385 1 286-7770
Pratite nas i na:
Kongresni centar FORUM Zagreb
Na vrh