HR breakfast

9. studenoga – u Kongresnom centru FORUM Zagreb, ponovno će se okupiti vodeći HR stručnjaci u Hrvatskoj na drugom HR breakfastu, u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra

ForumZagreb-Mirakul-HR-breakfastU Kongresnom centru FORUM Zagreb će se ponovno okupiti vodeći HR stručnjaci iz Coca-Cole, Heinekena, Infobipa, Ikea-e, Philip Morrisa i brojnih drugih tvrtki, na drugom eventu HR breakfast, u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra, i raspraviti o najboljim praksama pozitivnosti i produktivnosti zaposlenika te kako adekvatno upravljati novim generacijama.

U radno izazovnim vremenima današnjice koja je prepuna zadataka, koji kao da se multipliciraju umjesto da se smanjuju, a razina stresa je kontinuirano povećana, pozitivnost na radnom mjestu potiče i motivira pojedince kako bi oni s lakoćom obavljali svoje zadatke na najbolji mogući način. Trošak apsentizma označava pojavu izostanka radnika iz radnog procesa, a drugi je najveći trošak rada (odmah iza troška plaća). Uštede koje se mogu postići upravljanjem apsentizmom značajno smanjuju trošak rada čak do 15%. Damir Kovačević i Sandra Ćupurdija iz Instituta za upravljanje apsentizmom u sklopu HR breakfasta, kroz kratko predavanje, predstavit će alate za upravljanje izostancima kako učestali izostanci radnika iz radnih procesa ne bi imali poguban utjecaj na troškove rada kao i na ukupnu produktivnost poslovnog sustava.

Pozitivnost na radnom mjestu je u direktnoj korelaciji sa stopom apsentizma i produktivnošću jer pozitivna organizacijska kultura stavlja fokus na snagu pojedinca. Umjesto fokusa na neuspjehe iz prošlosti fokusira se na dobro u lošim projektima, ali dominantno na uspješne projekte kako bi se razvijao „growth mindset“ koji potiče strast prema suočavanju s izazovima i posvećenost timu i organizaciji. Perfekcionistička organizacijska kultura blokira razvoj pojedinca i umjesto novih ideja stvara osjećaj krivnje kod zaposlenika koji onemogućava pojedinaca u doprinosu organizaciji, a to je ono što je potrebno izbjeći jer ne koristi nikome. U sklopu panela Encouraging Workplace Positivity – pozitivnost vs. produktivnost vodeći HR stručnjaci: Sanja Jovanović – Coca Cola, Romina Ivančić – HEINEKEN, Luka Babić – Infobip, Mirta Pađen Lee – IKEA i Irena Bajan Varat – 3M predstavit će svoje najbolje prakse počevši od „participatory leadershipa“ preko korporativne kulture do važnosti integriranja različitih vještina zaposlenika u obavljanu zadataka umjesto fokusa na razvoj pojedinačnih.

Doc.dr.sc. Darija Vranešić Bender će u svom kratkom predavanju Health & Workplace nutrition – prehrana, stres i produktivnost predstaviti načine uz pomoć kojih možemo izbalansirati svakodnevnu prehranu i tako doskočiti tegobama koje nastaju kao posljedica stresa, te spoznati kako pravilna prehrana može pozitivno utjecati na produktivnost pojedinca.

U završnom panelu Managing the Millennials – upravljanje različitim generacijama zaposlenika će Smiljana Štrbac – KPMG , Marin Mlinarić – Philip Morris, Tanja Bulbuk Jergović – Infinum, Nathalie Lerotić Pavlik – Leadership Coach i Ana Spasojević – Nanobit predstaviti svoja iskustva i najbolje prakse u upravljanju milenijcima kao i organizacijskoj kulturi koja omogućava produktivan timski rad različitih generacija zaposlenika, ali i ukazati na izazove organizacija u kojima rade dominantno milenijci.

Program i panelisti

8.30 – 9.00 Registracija sudionika

9.00 – 9.15 Pozdrav organizatora, najava programa HR breakfasta

9.15 – 9.45 Apsentizam – „Quick win“ alati za upravljanje izostancima Damir Kovačević MBA i Sandra Ćupurdija MBA – Institut za upravljanje apsentizmom

9.45 – 10.15 Health & workplace nutrition – prehrana, stres i produktivnost doc.dr.sc. Darija Vranešić Bender – Vitaminoteka d.o.o

10.15 – 10.45 Speed dating – world cafe

10.45 – 11.15 Healthy Breakfast

11.15 – 12.00 Panel diskusija ‘Encouraging Workplace Positivity – pozitivnost vs produktivnost – best HR practices’ (moderatorica: Iva Belé)
Panelisti:
Romina Ivančić, direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima tvrtke Heineken Hrvatska
Sanja Jovanović, direktorica odjela za ljudske potencijale za Coca-Colu HBC Hrvatska i Coca-Colu HBC B-H Sarajevo
Luka Babić, voditelj globalnog odjela ljudskih resursa u Infobipu
Mirta Pađen Lee, direktorica odjela za ljudske resurse u IKEA-i
Irena Bajan Varat, HR Supervisor u tvrtki 3M

12.00 – 12.45 Panel diskusija ‘Managing the Millennials – upravljanje novim generacijama’ (moderatorica: doc.dr.sc. Marinela Dropulić Ružić)
Panelisti:
Marin Mlinarić, direktor odjela ljudskih potencijala i organizacijske kulture za Hrvatsku i Sloveniju u Philip Morrisu
Tanja Bulbuk Jergović, voditeljica odjela ljudskih resursa u tvrtki Infinum
Nathalie Lerotić Pavlik, Leadership Coach, organizacijski psiholog i konzultant za ljudske potencijale
Ana Spasojević, voditeljica Odjela ljudskih resursa u Nanobitu
Smiljana Štrbac, menadžerica za ljudske resurse u revizorskoj tvrtki KPMG

Osim prisustva panelista i moderatora, interes za HR breakfastom je iznimno velik tako da će događaj uveličati i brojni HR stručnjaci iz najvećih hrvatskih tvrtki. Stoga networkinga zasigurno neće nedostajati.

Više informacija o događanju te prijavu možete pronaći na službenoj web stranici www.mirakul.hr.

ORGANIZIRATE EVENT?

Pošaljite nam upit!
Website
Grad
U skladu sa Općom odredbom o zaštiti osobnih podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) molimo Vašu suglasnost za obradu Vaših osobnih podataka.


Vaši osobni podaci bit će zaštićeni sukladno Odredbi, a ukoliko želite znati više o načinu kako postupamo s Vašim podacima, pročitajte našu Politiku privatnosti
Kongresni centar FORUM Zagreb
RORAIMA 5 d.o.o.
za usluge i turistička agencija
OIB 31324250496 / MB 2743396
ID HR-B-01-31324250496
Radnička cesta 50 - centar Green Gold
10000 Zagreb
Tel: +385 1 286-7777
Fax: +385 1 286-7770
Pratite nas i na:

Kontaktirajte nas

perm_identity
email
mode_edit
Website
Grad

Kongresni centar FORUM Zagreb
Na vrh