6 event trendova u 2021. godini

Hoće li 2021. godina biti drugačija?

Nađite kreativan način promocije svog događanja web

Godina koja je sve promijenila je iza nas, no promjenu koju je ta godina donijela ide dalje s nama, vjerojatno, i u par narednih godina.
Što očekivati od ove nove godine? Vjerojatno će i ovu godinu obilježiti borba protiv COVID-19, te cijepljenje i sve mjere koje nam te dvije stvari donose.
Mi ćemo se, naravno, zadržati na svijetu događanja.
Mišljenja smo da i dalje neće biti lako i da ćemo se morati suočavati s raznim preprekama, no vjerujemo da ćemo u svemu, pa i ovome, naći način da bar djelomično riješimo problem.
Stoga, ukratko, koji su to trendovi u događanjima za 2021.godinu?

1. Naša budućnost je virtualna!
Pandemija nam je pokazala, točnije, učinila popularnijim, još jedan oblik događanja. Virtualna događanja su postojala i ranije, no nikada nisu bila popularnija nego sada.
Mnogi su prepoznali prednosti ovakvih događanja. Veća pristupačnost, veći doseg, manji troškovi – ovo su najveće prednosti.

2. Marketing i planiranje će biti još više isprepleteni
Kako se događanja sve više ‘sele’ na digitalne platforme, tako će i marketing tih događanja dobiti na još većoj važnosti.
Nove digitalne platforme, načini komunikacije, načini prijenosa i sudjelovanja – sve će biti važnije nego ikada. Marketing je tu i inače bitan, no kako se sad sve odvija
u ‘online’ svijetu, marketing će postati ključna stavka u tome da jedno događanje uspije izdvojiti iz mora drugih događanja.

3. Glavno obilježje događanja će biti sigurnost njegovih sudionika

Za sva događanja, koja već polako nazivamo ‘onim tradicionalnim’ događanjima, najvažniji će biti načini kako osigurati sigurnost sudionika i poštivanje mjera zaštite od COVID-19.
I ovdje će se uplesti tehnologija. Već postoje događanja na kojima sudionici nose narukvice koje ih upozoravaju ako krše mjeru socijalne distance.
Vjerujemo da će, sukladno mjerama, biti još raznih tehnoloških inovativnosti koje će olakšati organizaciju događanja, a i na neki način će samo događanje učiniti zanimljivijim i drugačijim.

4. Događanja na otvorenom će biti IN.

Zamislite da idete na edukaciju u prostrani zeleni park (naravno, u skladu s mjerama). Ili na grupni poslovni sastanak. Čim se vrijeme proljepša, ovakvih događanja će biti sve više. Mislimo da i sami znate zašto ;).

5. Sadržaj događanja će biti važniji nego ikad.
Ako netko prisustvuje vašem hibridnom događanju, važno je da takvo događanje ima jako dobar sadržaj koji će sudionika takvog događanja uspjeti zadržati ‘ s druge strane žice’.
To je posebno izazovno jer je mana takvih događanja nedostatak one topline, ljudskosti i socijalne interakcije kakve imaju klasična događanja i to su stvari koje se događaju
i održavaju vaše događanje neovisno o njegovom sadržaju. ‘Content is king’ od 2020. dobiva još šire i bitnije značenje.

6. Na osjećaj neizvjesnoti ćemo se naviknuti

Otkazivanja u zadnji čas, promjena broja sudionika, promjene mjera zadnje sekunde… naviknut ćemo se već na to i naučiti disati s tim. Iako će sve nabrojane stavke obilježiti novu godinu, mislimo da će ova uvelike uzeti maha.

No ne treba paničariti, već se samo prilagoditi.

Charles Darwin je rekao: ‘Tijekom evolucije ne preživljavaju one vrste koje su najjače, niti one najinteligentnije, već one koje su najprilagodljivije promjenama.”

Imajte to na umu ;).

ORGANIZIRATE EVENT?

Pošaljite nam upit!
Website
Grad
U skladu sa Općom odredbom o zaštiti osobnih podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) molimo Vašu suglasnost za obradu Vaših osobnih podataka.


Vaši osobni podaci bit će zaštićeni sukladno Odredbi, a ukoliko želite znati više o načinu kako postupamo s Vašim podacima, pročitajte našu Politiku privatnosti
Kongresni centar FORUM Zagreb
RORAIMA 5 d.o.o.
za usluge i turistička agencija
OIB 31324250496 / MB 2743396
ID HR-B-01-31324250496
Radnička cesta 50 - centar Green Gold
10000 Zagreb
Tel: +385 1 286-7777
Fax: +385 1 286-7770
Pratite nas i na:

Kontaktirajte nas

perm_identity
email
mode_edit
Website
Grad

Kongresni centar FORUM Zagreb
Na vrh